![]() مقاله انگليسي مديريت ريسک آب وهوا با ترجمه فارسي تحت word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است فایل ورد مقاله انگليسي مديريت ريسک آب وهوا با ترجمه فارسي تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد. این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است INTRODUCTIONUnquestionably, the operating earnings and cash flows of U.S. energy and utility companies are highly susceptible to weather conditions. Recent multi-year trends towards warmer than “normal” weather have increased awareness to “volumetric risk,” and are making many regulated local distribution companies (“LDCs”) take a fresh, hard look at an array of risk management options, both old and new. These include tariff-based weather adjustments to retail rates, weather insurance, reassessment of historical standards to weather normalization in rate cases, and weather-based financial derivative products. Beyond LDCs, the gas-fired merchant and utility generation sectors are examining the effects of weather on both the demand for power, as well as the cost and availability of natural gas as a fuel. Finally, owners and operators of gas storage facilities have a vested interest in understanding and managing weather risk. One of the fastest growing and most promising means to manage weather risk has been a broad portfolio of weather-related derivative instruments that have arisen since the mid 1990s. Some of the new products have been developed by a few of the now widely-known energy merchants, while others have become traded on established exchanges. Heating degree-day and cooling degree-day futures, swaps and options, and more complex products derived from these basics constitute an array of promising new alternatives for managing, what has become, too many companies and increasingly onerous weather-related “volumetric risk,” especially for those LDCs that have not been before their regulators in many years for rate relief. But, with the broad-scale collapse of the energy merchants and a pull back in trading activities, a fundamental question has arisen as to whether or not the weather risk mitigation products would continue to be available and traded in the market for use in the U.S. energy sector. And, even if they continued trading, would they retain the necessary liquidity This report addresses those questions. R.J. Rudden Associates, Inc. (Rudden) has conducted a survey of approximately 20 marketers, traders, utility CFOs, and Wall Street representatives to explore the many questions raised by post-Enron events. After providing some background information, we will report the results of our survey, along with conclusions based on our firm’s first-hand risk management experience, as well as secondary research that we have performed مدیریت ریسک آب وهوامقدمه :آنچه واضح این است که درآمدهای عملیاتی و جریان نقدینگی حاصل از شرکت های خدماتی و انرژی ها تا حد زیادی تحت تاثیر شرایط آب و هوایی می باشد. روند چند ساله اخیر در راستای گرم شدن دمای زمین نیز تاکید بر ریسک حجمی را مطرح کرده که باعث شده شرکت های توزیع محلی ، نگاهی تازه به آرایه های گزینه مدیریت ریسک قدیمی و جدید داشته باشند. بنابراین از تعدیل نرخ خرده فروشی و نرخ استانداردهای تاریخی برای نرمال سازی در نمونه های موردی و محصولات مشتقی مالی بر اساس شرایط آب و هوایی مورد تاکید قرار گرفته است. در فراسوی LDS ، بخش های تولید خدمات و کالاهای گازی نیز به بررسی تاثیر آب و هوا به تقاضای برق پرداخته و مالکان و اپراتورهای تسهیلات ذخیره گاز نیز بیشتر به درک و مدیریت ریسک آب و هوا روی آروده اند. یکی از راهکارهای رو به رشد برای مدیریت ریسک آب و هوا استفاده از ابزار حاصل از پرتفولیوی آب و هوایی است که از اواسط 1999 مد نظر قرار گرفته است. برخی از محصولات جدید که به وسیله بازرگانان انرژی تولید می شود با نرخ تبادلی مشخص معامله می گردد. محصولات گرمایشی و سرمایشی و گزینه ها و محصولات بسیار پیچیده تر که بر اساس اصول خاص ارائه پیش زمینه : دمایی که در برخی موارد گرمتر و در برخی موارد سردتر از حد نرمال می شود ، در حجم کالاهایی که بر اساس مصرف برق و گاز طبیعی طراحی می شوند ، نوسان ایجاد کند. این امر به خاطر واریانس تقاضای مصرف کننده برای انرژی است که بر اساس کاربری در شرایط مختلف آب و هوایی مطرح می شود. چنین وسایلی شامل تهیوه، تهویه مطبوع و حرارت دهی در فضای باشد. در راستای عملکرد ژنراتورهای برق ، دمای گرمتر و یا سردتر تاثیر مستقیم بر تقاض برق دارند و قیمت و تامین گاز طبیعی به عنوان سوخت نیز متاثر می شود. گرما تاثیر مسقتیم بر کارکرد الکتریکی دارد و افت جریان در آب و هوای گرم بیشتر بوده و ژنراتورهای الکتریکی بر اساس دمای محیطی بالاتر، کارکردی پایین تر از نرخ متعادل خواهند داشت. تاثیر آب و هوا به کارکرد مالی خدمات و ارزش موجودی نیز یکی از ریسک های قابل توجهی را پدید می آورد که شرکت های انرژی با آن روبرو هستند. در شرایطی که درآمد شرکت و جریان نقدینگی با شرایط آب و هوایی همبستگی دارد، مکانیسم و ابزاری که شرکت ها می توانند برای مدیریت تاثیرهای آب و هوا به کار ببرند نیز متمایز خواهد بود . در برخی موارد ریسک آب و هوایی در فرآیند نیازمند نرمال سازی تعرفه می باشد. با این وجود تا مسئولین استفاده از چنین ابزاری را بپذیرند ، باید راهکاری متقارن و کامل برای مقابله با هزینه ها و زیان ناشی از کاربری حاصل شده و پتانسیل کامل محدود گردیده تا از افزایش ریسک برای مشتری جلوگیری شود. بازرگانان انرژی اولین مکانی هستند که محصول مالی را در بازار us جهت کاربری مدیریت ریسک آب و هوا معرفی کردند مشکل و معضل enron و مشکلات بازرگانان دیگر، موج شوکی را در صنعت انرژی ایجاد کرده که در صنایع دیگری که به انرژی وابسته بودند نیز رویت شد. مشکل enron در همین سطح خاتمه نمی یابد. در واقع در ساختار نزولی بسیاری از بخش های اقتصادی متاثر شده است. ناتوانمند شدن موقتی ، فروپاشی ساختاری باعث شده که بسیاری از بازرگانان آگاهی فزاینده ای از ریسک کارکرد اعتبارات طرف مقابل پیدا کرده وقتی شرکت های انرژی که دارایی های عظیم و نرخ اعتباری پایدار دارند نیز هشیار شوند دانلود رایگان متن انگلیسی مقاله![]() :: بازدید از این مطلب : 55 |
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
![]() مقاله نقش فناوري اطلاعات در صنعت توريسم با ترجمه فارسي تحت word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است فایل ورد مقاله نقش فناوري اطلاعات در صنعت توريسم با ترجمه فارسي تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد. این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است Information technology and tourism a theoretical critique
abstractThis paper aims to initiate a debate regarding the paradigms underpinning the planning and implementation of IT in multi-stakeholder scenarios in the tourism sector. The problem is stated as: ‘‘how do we ensure that, as technological solutions are implemented within tourism, due consideration is given to human-centred issues’’ The approach taken in this paper is to undertake a critique of the field—enabled by the application of a framework borrowed from social theory. A critique of three tourism case studies of failed IT implementation points to the dominance of a Postpositivist mindset which, it is argued, has contributed to the failure through its inability to manage the complexity of the human system involved. Critical Theory is suggested as an alternative paradigm, with its emphasis on the normative structures through which stakeholders view the world. Habemas’ theory of communicative action offers a framework for identifying these structures and is recommended as an avenue for future research. & 2009 Elsevier Ltd. All rights reserved 1. مقدمهپیشرفت IT یک بخش صحیحی از استراتژی سازمانی معاصر را تشکیل می دهد و نقش مهمی را در موقعیتش بازی می کند. میدان – اطلاعات جهانگردی به این معناست که ((هیچکس در صنعت توریستی وجود ندارد که فناوری اطلاعات را درک نکرده باشد)) ، جای ابهامی نیست که فواید ایجاد شده با کاربردهای تکنولوژی IT می توانند قیمت ها را کاهش دهند ، راندمان عملیاتی را بالا ببرند و کیفیت سرویس را بهبود ببخشند. هرچند سندی بر این مبنا وجود دارد که مکانی برای پیشرفت پیشنهاد شده است بخصوص در مفهوم پروژه های انجام IT درگیر در شرط بندهای چندگانه یک ناحیه رشد یافته در صنعت توریستی IT تعداد در حال افزایش پروژه های commission-funded اروپایی می باشد که شامل تیم هایی است که از شرط بندی های عمومی و بخش های خصوصی و دانشگاهی ساخته شده اند. یکی از شرایطی که به آن بودجه تعلق داده شده است (می شود) تحمل پذیری پست – بودجه پروژه می باشد. هرچند تحقیقی که از 1990s نشات گرفته که یک شاخص اولیه از مشکلات در حوزه پروژه های تکنولوژی جهانگردی EC-assisted فراهم می کند ، این را گزارش می کند که در همه موارد ، پروژه ها از درست کردن پروژه – پست عاجز شوند. پروفسور a.frew رئیس جمهور فدراسیون بین المللی برای IT و مسافرت و جهانگردی به نرخ شکست سیستم های مدیریت هدف در ذیل تعریف مشکل ، آن مکالمه را شروع خواهد کرد : پروژه های IT جهانگردی B2B چند شرط بند ، از این دیدگاه مسلط هستند که تکنولوژی را به هزینه در نظر گرفتن بر همکنش با آن تکنولوژی توسط عاملان انسانی امتیاز می بخشند. و این دیدگاه یک عامل مهمی در میزان بالای شکست می باشد. بنابراین ما مشکلی داریم که این چنین بیان می شود : (( چطور می توانیم مطمئن شویم که راه حل های تکنولوژیکی که در حوزه جهانگردی حاصل می شوند ناشی از موضوعات انسان گرایانه داده می شوند یا نه؟ این تقدیرات و تشکرات مقاله در ابتدا ، در رشته IT جهانگردی ، وابسته به مطالعه موضوعات بشر ، جلو رفته است (2003,yuan; 2003, sigla: 1999,sussman , baker) . هرچند پیشنهاد شده است که در سطوح نمونه ای و نظری یک مشاجره و بحث به منظور اصلاح کردن ضعف های اساسی پروژه های چند – شرط بند نیاز است. احتیاج و نیاز برای این فرم از مطالعه نظری توسط Sheldon در مقدمه مقاله اش درباره یک موضوع مهم در ژورنال travel research تاکید شده است که او به نادر بودن مطالعات ادراکی و نظری در رشته تحقیق IT جهانگردی اشاره کرده است. این مطلب پیشنهاد می کند که رشته IT جهانگردی ، این روش را برای بدست آوردن این تکنیک بکار برده است و ایدئولوژی را جایگزین نظریه کرده است دانلود رایگان متن انگلیسی![]() :: بازدید از این مطلب : 60 |
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
![]() مقاله کاربرد نانو در صنايع دريايي تحت word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است فایل ورد مقاله کاربرد نانو در صنايع دريايي تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد. این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است بخشی از فهرست مطالب پروژه مقاله کاربرد نانو در صنايع دريايي تحت wordکاربرد نانو در صنایع دریایی کاربرد نانو در صنایع دریاییقدرت دریایی هر کشور از عناصر مختلفی تشکیل می شود. این عناصر می توانند با ناوگان نظامی، ناوگان تجاری، ناوگان صیادی، ناوگان شناورهای مردمی ، مراکز آموزش دریایی و صنایع دریایی تشکیل شوند. یکی از قسمتهای مهم این قدرت دریایی، بخش صنایع دریایی است مقدمهامروزه بحثهای بسیاری در زمینه فناورینانو ، کاربردها، مزایا ودورنمای آینده آن مطرح است. صنایع دریایی حوزه وسیعی از صنایع از قبیل ساخت کشتی؛ زیردریایی و سکوهای دریایی را شامل میشود که اغلب آنها در کشور ایران نوپا هستند. فناورینانو در بخشهای مختلف صنایع دریایی کاربردهای ارزندهای دارد که میتواند صنایع دریایی کشور ایران را با تحول زیادی روبهرو کند. از طرفی شناسایی نیازهای گسترده صنایع دریایی میتواند بازار خوبی برای محصولات فناورینانو در ایران باشد و زمینه رشد خوبی را نیز برای آن فراهم کند. در این مقاله برخی کاربردهای فناورینانو در صنایع دریایی مورد ارزیابی قرار گرفته و در انتها نیز جایگاه صنایع دریایی درکشورایران آورده شده است قدرت دریایی هر کشور از عناصر مختلفی تشکیل می شود. این عناصر می توانند با ناوگان نظامی، ناوگان تجاری، ناوگان صیادی، ناوگان شناورهای مردمی ، مراکز آموزش دریایی و صنایع دریایی تشکیل شوند. یکی از قسمتهای مهم این قدرت دریایی، بخش صنایع دریایی است . قبل از اینکه بخواهیم درباره کاربردهای فناوری نانو در صنایع دریایی سخنی به میان آوریم؛بهتر است تا درباره چیستی این فناوری اندکی بدانیم. از نانو، بیوتکنولوژی و فناوری اطلاع رسانی به عنوان سه قلمرو علمی نام می برند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می دهد. از همین روست که کشورهای در حال توسعه که اغلب از دو انقلاب قبل جا مانده اند، می کوشند با سرمایه گذاری در این سه قلمرو، عقب ماندگی خود را جبران کنند. همان گونه که در این گزارش می خوانید، نانوتکنولوژی کاربردهای گسترده ای در تمام حیطه های زندگی دارد و از این رو توسعه آن می تواند به بهبود و تسهیل زندگی کمک فراوان کند نانو مطالعه ذرات در مقیاس اتمی برای کنترل آنهاست. هدف اصلی اکثر تحقیقات نانو شکل دهی ترکیبات جدید یا ایجاد تغییراتی در مواد موجود است. نانو در الکترونیک ، زیست شناسی ، ژنتیک ، هوانوردی و حتی در مطالعات انرژی بکار برده میشود.در نیم قرن گذشته شاهد حضور حدود پنج فناوری عمده بودیم، که باعث پیشرفتهای عظیم اقتصادی در کشورهای سرمایه گذار و ایجاد فاصله شدید بین کشورهای جهان شد. در ایران بدلیل فقدان تصمیم گیری بموقع ، به این فرصتها پس از گذشت سالیان طولائی آن بها داده میشد ، همچون فنآوری الکترونیک و کامپیوتر در دو سه دهه گذشته که امروزه علیرغم توانایی دانشگاهی و داشتن تجهیزات آن ،ایران هیچگونه حضور تجاری در بازارهای چند صد میلیاردی آن ندارد. فناوری نانو با طبیعت فرا رشتهای خود ، در آینده در برگیرنده همه فناوریهای امروزین خواهد بود و به جای رقابت با فن آوریهای موجود ، مسیر رشد آنها را در دست گرفته و آنها را بصورت «یک حرف از علم» یکپارچه خواهد کرد آغاز نانوتکنولوژیعلم نانو و علوم مرتبط با آن جدید نیستند چرا که صدها سال است که شیمیدانان از تکنیکهایی علم نانو در کار خود استفاده میکنند که بیشباهت به تنکنیکهای امروزی نانو نیست. پنجره های رنگارنگ کلیساهای قرون وسطی، شمشیرهای یافت شده در حفاری های سرزمین های مسلمان همگی گویای این مطلب هستند که بشر مدت هاست که از برخی شگردهای این فناوری در بهینه کردن فرایندها و ساخت باکیفیت تر اشیاء بهره می برده است اما تنها به دلیل پیشرفت کم فناوری و نبود امکانات امروزی مانند میکروسکوپ نیروی اتمی، میکروسکوپ تونلی پیمایشی و غیره نتوانسته حوزه مشخصی برای این فناوری تعیین کند این موضوع مسکوت ماند، تا اینکه اریک درکسلر ندای فاینمن را شنید و یک قالب کاری برای مطالعه «وسایلی که توانایی حرکت دادن اشیاء مولکولی و مکان آنها را با دقت اتمی دارند»ایجاد کرد، که در سپتامبر 1981 در مقالهای با نام«پروتئین راهی برای تولید انبوه مولکولی ایجاد میکند» آن را ارائه داد.درکسلر آن را با کتابی بنام «موتورهای خلقت» دنبال کرد و توسعه مفهوم نانو تکنولوژی را همانند یک کوشش علمی ادامه داد. اولین نشانههای ثبت شده از این مفهوم نانو تکنولوژی تغییر مکان دادن اشیا مولکولی ، در سال 1989 بود، موقعی که دانشمندی در مرکز تحقیقات آلمادن IBM اتمهای منفرد گزنون را روی صفحه نیکل حرکت داد، تا نام IBM را روی سطح نیکل نقش کند راکت های تنیس با افزودن ذرات ریز تقویت شده است. در درازمدت نانو تکنولوژی به نوآوری های بزرگتری خواهد انجامید، از جمله انواع جدید حافظه کامپیوتر، فناوری پزشکی و روش های تولید انرژی بهتر مانند سلول های خورشیدی نانو در صنایع دریایی
![]() :: بازدید از این مطلب : 68 |
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
![]() مقاله انگليسي پيش گويي کنندگان آموزش خدمت رساني به ارباب رجوع در شرکت هاي مهمان داري با ترجمه فارسي تحت word دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است فایل ورد مقاله انگليسي پيش گويي کنندگان آموزش خدمت رساني به ارباب رجوع در شرکت هاي مهمان داري با ترجمه فارسي تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد. این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است ABSTRACTSmall hospitality firms have a reluctance to embrace business improvement activities in general and customer service training in particular. In a survey of 255 hospitality firms, this study investigated a range of predictors for owner–managers to adopt specific customer service training activities, in a series of regression equations. It was found that, in general, those firms that placed more importance on customer service training were willing to take up more training activity. In addition, it was found that predictors for specific customer service training activities, such as benchmarking best practice or mystery shopping, varied between types of activity and with a general intention to consider customer service training. 2008 Elsevier Ltd. All rights reserved چکیده :موسسات کوچک مهمان داری در مجموع برای قبول و پذیرش فعالیت های پیشرفت تجارت و مخصوصا برای پذیرش آموزش خدمت رسانی مشتری بی میل بوده و کراهت دارند. در یک مطالعه ای که روی 255 موسسه مهمان داری صورت گرفت ، گستره ای از فاکتورهای پیش گویی کننده برای مالک – مباشر به منظور اتخاذ و پذیرش فعالیت های خاص و ویژه آموزش خدمت رسانی به مشتری مورد بررسی قرار گرفت. به صورت یک سری معادلات رگراسیون (برگشتی ) مشخص شد که در مجموع موسساتی که به مسئله ی آموزش خدمت رسانی برای مشتری بیشتر اهمیت می دهند ، تمایل بیشتری برای گذراندن این دوره ها دارند.به علاوه مشخص شد که فاکتورهای پیش بینی کننده برای فعالیت های خاص آموزش خدمت رسانی برای مشتری مانند الگوگیری ( bench marketing ) یا خرید رمزی ( mystery shopping ) بین فعالیت های گوناگون متفاوت است و تمایل عمومی برای دوره های آموزش خدمت رسانی به مشتری وجود دارد 1 مقدمهمدارک زیادی وجود دارد که نشان می دهد موسسات کوچک خدماتی مانند بخش مهمان پذیری تمایلی به سرمایه گذاری در بخش آموزش خدمت رسانی به مشتریان ندارند. علیرغم تاکید فراوان برای بهبود و گسترش مدیریت موسسات کوچک ، هنوز هم عدم درک زیادی در مورد فعالیت های بهبود دهنده ی تجارت توسط مالکان – مباشران وجود دارد. اگرچه همانطور که massey در سال 2004 پیشنهاد کرده آموزش در بخش های کوچک تا متوسط سرمایه گذاری عظیمی در آموزش است که توسط دولتمردان در سراسر جهان صورت می گیرد. Thomson و gray در سال 1999 گزارش کردند که نرخ مشارکت در فعالیت های تجاری حمایت شده ی دولتی هنوز هم بسیار پایین است. به علاوه bergin – seers , Morrison در سال 2002 استدلال کردند که در سطح جهانی مالکان – مباشران شرکت های کوچک تمایلی به بهبود تجارت خود ندارند. در نتیجه ، محققان به دنبال درک و استدلال بهتری برای افزایش تمایل مالکان – مباشران ، روش ها و سازمانی برای یادگیری آن ها هستند تعیین رفتار موسسات و شرکت ها و وضعیت و حالت آن ها در مقابل پیشرفت های تجاری در مجموع ، و رفتار آن ها در مقابل فعالیت های بهبود خدمت رسانی به مشتریانی مخصوصا اولین قدم برای گسترش ابزارهای مناسب تر بهبود خدمت رسانی به مشتریان برای این بخش است. این پروژه امیدوار است بتواند دیدگاه روشنی از حالت و وضعیت مالکان – مباشران موسسات کوچک در مقابل آموزش ، جهت گیری تجاری و فاکتورهای سازمانی در اختیار خوانندگان قرار دهد که می تواند به فعالیت های عظیم تر آموزشی منجر شود. مخصوصا ما در این مقاله ما این سه متغیر را که به برآمد و راندمان آموزش خدمت رسانی به مشتریان مربوط می شود را فراهم می کنیم. ما ابتدا در قالب مرور مختصری به متون ، بعضی از تحقیقات انجام شده در حوزه ی آموزش مسسات مهمان داری کوچک را که قبلا انجام شده است بررسی می کنیم. این بحث و نتیجه گیری پس از نتایج یک مطالعه تجربی که عوامل گرداننده ی سرویس های آموزش و اطلاعاتی را درون موسسات مهمان داری کوچک بررسی کرده است خواهد آمد ReferencesAhmad, G., 2005. Small Firm Owner-Managers’ Networks in Tourism and Hospitality. International Journal of Business and Society 6 (2), 37–54 Atkinson, J., Meager, N., 1991. Putting the Training in Enterprise: The TECs and Small Business Training Activities. Institute of Manpower Studies, Brighton. Barry, H., Milner, B., 2002. SMEs and electronic commerce: a departure from the prioritisation of training Journal of European Industrial Training 26 (7), 316–326 Beeton, S., Graetz, B., 2001. Small business–small minded Training attitudes and needs of the tourism and hospitality industry. The International Journal of Tourism Research 3 (2), 105– دانلود رایگان متن انگلیسی![]() :: بازدید از این مطلب : 125 |
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
|
|
|